Smälta bort i solsken

30årsfest.

En toksnygg karl i svart med förbaskat gott självförtroende. gör mig halvt om halvt galen... 
 
Dock så ägnade jag själv tid åt att charmera gymnasievännerna. Gick uppenbarligen bra med tanke på alla drinkar och danser jag fick under kvällen. Som bin dras till honung.

Vaken i 24 timmar, det kan man kalla lördag. 

Söndag och fika med Matilda. 

Pratar om hur vänner kan glida ifrån varandra. Jag vet att hamnat i liknande fall ett flertal gånger, gånger då jag rakt upp och ned tröttnat, då orken att umgås inte finns och jag har fullt upp med att försöka reda upp mig själv. Då hjärnan febrilt försöker finna lösningar på varför den där fågeln inne i bröstkorgen skriker, kraxar och försöker klösa sig ut ur sin bur?   

Längtar efter vyer med vidd, är så fruktansvärt trött på dessa ångande gator och hus.

Dock vid gott mod, för ikväll vankas det vampyrfilm på Spegeln med Evy. Det kommer vara is och eld, vampyrer och varulvar, styrka och passion och en kärlek utan dess like. Tror att man kan krypa ihop biomörkret och koppla bort tankarna från resten av världen.

Innan dess ska jag bara försöka låta bli att smälta bort i värmen och strålande solsken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0