Bra, dåligt, bra, dåligt...

...bra, dåligt, bra, dåligt, bra... ungefär så skulle man kunna beskriva min dag i största allmänhet.

Positivt: Träffa Clara och vi fixar äntligen bröllopspresenten till Bröllopet på lördag.

Negativt: En gaffel flisar upp min ena tand och nu känns den en aning ostabil.

Postivt: Jag handlar två par nya skor, bl.a. ett par toksköna som jag kan ha på jobbet. Inga skavsår här inne.

Negativt: Lyckas sova bort två timmar mitt på dagen och missar mkt av den fina solen.

Positivt: Får middagsällskap av Hampus, eller han äter och jag konsummerar vin.

Negativt: Vi kommer alltid in på en massa jobbiga händelser och minnen, som jag helst bara vill förtränga - eller mera precist: jag vill glömma att jag någonsin varit tillsammans med honom. Han känner inte likadant och tycker att det faktiskt var bra under mestadelen av vårt förhållande. Det var dock i slutet av sommaren och resterande höst som saker började fucka upp sig. Och det är just sådana saker som jag helst bara vill förtränga. För det blev så jäkla mycket skit av det där, så mycket som gick käpprätt åt helvete. Att då varje gång bli påmind om en sådan period.... Det gör bara ont. 

Och det river upp så mycket och jag känner mig mest... ledsen tror jag är rätt ord. Varför träffar jag då honom? För att jag tycker om honom, han är en snäll liten pojke innerst inne och jag är inte tillsammans med honom och befinner mig inte i samma underläge som då. Och han har växt till sig på 1,5 år  - och för att jag vet hur mycket han betydde för mig då.  

Positivt: Drack öl med Vera senare och blev på bättre humör när jag kom ifrån allt ett tag. Sedan kom Evy och livade upp stämningen och jag mådde mycket bättre tills det var dags att lägga sig.

Negativt: Går och lägger mig på tok för sent, med tanke på att jag ska upp och jobba imorgon. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0