Sömnbrist

Igår blev det måndagshäng med Johanna och Evy. Mot kvällningen blev det även cupcakesbakning med Johanna, då vi prövade några roliga förslag med maräng och jordnötter inför Stockens 30års fest.

Går hem runt tolv. Sover fruktansvärt dåligt. Ont i magen och vrider och vänder på mig varannan minut.

Min natt består av att jag vaknar, går upp och öppnar fönstret, går och lägger mig, försöker sova... vänder på mig och rättar till kudden, försöker sova, vänder på mig på andra sidan, försöker somna och misslyckas.

Vid sjusnåret är det något galet glaskrossmonster som låter utanför på gatan... och då går det verkligen inte att sova.

Somnar till någon gång och sover fruktansvärt oroligt, magen gör fortfarande ont.  

Vaknar upp vid kl. ett och känner mig inte ett dugg utvilad och magen har någon slags molande värk som tydligen inte vill ge vika. 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0