Mammas födelsedag

Anna Bergendahl – This Is My Life - Niclas Kings Radio Remix

Mycket trevlig afton igår med Johanna!!! Mycket vitlöksbröd och vin blev det! och lite kladdkaka på det, mums!

Man vet att man har trevliga vänner när de kan höra av sig dagen efter att man sågs och bara kontrollera att man mår bra och att man vet att man alltid kan slå de en signal om det skulle vara något. Good stuff!

Idag är det 6:e maj och min mammas födelsedag. Det innebär att jag och syster åker till alsike och äter födelsedagsmiddag på kvällen.

Innan dess ska jag ner på stan och försöka hitta en vacker blombukett och en kakform. Dessutom ska jag susa ned på biblioteket och leta rätt på x antal böcker till vårt seminare.

Himlen är grafitgrå och signalerar starkt om regn. Men man får inte låta sig nedslås av det, jag är ju ändå ledig från jobbet idag!!!

En bra torsdag helt enkelt! Nu ska jag ut - på med jacka och sjal - och gå på blomsterjakt i stan. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0