Sjuk, sjukare, sjukast

De senaste dagarna kan man beskriva som sjuka. För det är det jag har varit. Har gått omkring med feber, förkylning, halsont och ont i kroppen i flera dagar. Och under dessa dagar har jag passat på att jobba[!] Inte under världens bästa förutsättningar men har man lovat så har man.

Jag var sjuk under valborg. Var uppe i ca 6 timmar och sov resten. Jag var sjuk under första maj. Jag spenderade tiden i en soffa med en filt och Johanna stoppade i mig nyttiga saker.

Jobbar söndag med tokont i halsen. Går hem till Evy och dricker te på kvällen.

Idag, tisdag... som verkligen inte är en tisdag, utan en måndag - herregud att inte ha koll på dagarna längre... Man blir allt bra snurrig när dagarna bara svischar förbi och man jobbar på helger istället för att vara ledig - vaknar jag och har fortfarande ont i halsen... men jag måste plugga så... nu hjälper inga undanflykter. Jag HATAR dock att jag skrev upp mig att jobba imorgon. eller mer mer mindre " Men.. kan du inte jobba någon mer gång den här veckan?" Jag har egentligen dock varken tid, lust eller ork. Jag måste verkligen plugga.

Men vi får se.

gotta go.

Kommentarer
Postat av: Clara

Var glad att du har ett jobb i dessa tider, jag skulle mer än gärna jobba istället för dig om det va möjligt. Jag har sökt hur mycket jobb som helst och inte fått ett enda. :(

2010-05-03 @ 16:22:10
URL: http://eggwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0