Tillbaka på banan

 Rosanne Cash – Girl From The North Country

Jaha, då var man tillbaka på banan igen.

jaha.... 

Vilken tråkdag. Det är knappt ens roligt att skriva längre.... finns ingen ork att vara fyndig eller kreativ. Det regnar och är grått. Men det är maj, det är onsdag och jag är ledig från jobbet.

Vad ska man då hitta på?

Jag vet att jag måste städa, tvätta och bädda rent med nya sängkläder. Det är nödvändigt, men speciellt skoj är det ju inte. Men efteråt, vad ska man då hitta på? Sant som man säger, den friska vill många saker, den sjuka vill bara en sak.

Tråkdag.

Nu kom solen fram i alla fall, alltid något.
Jag vill ut och umgås... *pling* Ahh, Johanna tycker att vin och svantes vid tiotiden skulle vara trevligt och vem är jag att inte haka på detta kanonerbjudande?

Julian Casablancas – Out of the Blue

Då ska jag bara sysselsätta mig själv med något fram tills dess. Det är ju bara... 3,5 h dit... nästan så att man känner sig lite stressad... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0