Du har gått mig i blodet igen

Tänker mig att jag ska gå ut en lördagkväll. Ut och dansa och bara inte tänka.

Följer med Johanna på en förfest med sjuksyrror och sedan drar vi till Vdala med 04släpp. Men vem är där??

Vem är där och så försvinner allt mitt intresse för något annat. Jag blir galen. Blicken söker och jag mister entusiasmen att bara befinna mig på dansgolvet och ösa.

Och jag hade ändå fått sms från Daniel och Jonatan var på vedala, fick komplimanger över att jag var så fin i min lilla svarta klänning...

Och Ändå....  

Jag får syn på och då finns lixom inget annat...

Men du igen.... skulle ge mig själv en chans, skulle hålla långdistans.
Kom igen, det är redan rent försent, Du har gått mig i blodet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0