Fars dag

Jon Brion – Theme

Sovit i tretton timmar.... jag förstår inte, det är inte direkt så att jag behövde det, det blev verkligen inte så sent igår. Jag bara vaknade inte.

Det är nästan mörkt ute, vilket inte direkt ger en någon vidare lust att stiga upp.

Tänker mig att ifall man går ut och går en stund så får man både frisk luft och kanske kan känna sig som om man vore någolunda vid liv i alla fall.

Om två timmar är det middag med Anna från jobbet i somras. Det är Söndag idag. Fars dag.

Försöker få tag på min pappa, men han och mamma är förmodligen uppe dalarna hos mormor o morfar och hälsar på.

Undrar ifall han får något grattis på Fars dag idag?

Hjärnan borde sluta tänka, tänker mig att det inte gör någon något gott att jag fortsätter tänka på det. Uppenbarligen har allt tagit slut och jag gör mig själv bara en stor otjänst genom att tänka på det. Visserligen gör det inte saken lättare att stöter på honom lite nu och då.

Tänk om man kunde göra som i "Eternal sunshine of the spotless mind"?

Men nej, det är inte så att jag ångrar något, verkligen inte. Men det skulle kanske bara göra det lite enklare att gå från a till b.

Beck – Everybody's Gotta Learn Sometimes

Usch, jag gillar verkligen inte mörkret. Och ingen är hemma i min korridor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0