Studentpoäng och myspoäng

Äntligen är girlangbelysningen på sysslomansgatan tänd!! Helt plötsligt känns det inte lika hemskt att gå genom stan, med undantag för den otäcka kylan. Myspoäng [+1]

Måns Zelmerlöw & Agnes Carlsson – All I Want For Christmas Is You Myspoäng [+1]



Förutom det, har jag som vanligt lyckats spendera på tok för lång tid i sängen vilket gjorde min produktiva dag mindre produktiv. Oansvarigt och ostrukturerat. Studentpoäng [- 1]

Har i alla fall suttit ned och läst en kompis uppsats och lyckats komma på konstruktiv kritik till grupphandledningen imorgon. Studentpoäng [+1]

För övrigt nyfiket folk, kan jag bara bekräfta ryktena på stan, min telefon har klappat ihop.

Men eftersom jag nu inte har något som kan distrahera mig från att arbeta [...] tänkte jag vara en mysig student och tända ljus och försöka skriva under kvällstid istället. Myspoäng [+1]







Har dessutom en morot för att motivera mig; ikväll ska det drickas glögg och tittas på film runt niosnåret. Myspoäng [+1]

Idag är det lite som dagen innan dopparedagen, alltså borde jag verkligen se till att skriva något ikväll eftersom chansen att jag hinner göra det under helgen är ganska liten.

Eller städa lite kanske? [Nej, fokusera]

Imorgon är det grupphandledningsmöte, lunch, danskväll. Borde dock kunna trycka in lite skriverier.
Lördag; Heldag med kusiner och julmys.
Söndag; Adventsfika med hela familjen hemma hos syster. 

sen... Det finns så mycket som man hellre vill tänka på, eller som man inte borde tänka på men som man tänker på i alla fall.

Om det gör en bättre till mods eller bara gör saker värre, om detta tvista de lärda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0