1 oktober - med eller utan dig

En mycket trevlig fredag, ett uppskattat avbrott från hösten. Har pmdiskussion med min basgrupp, träffar min moster och köper tyg som passar för att kunna förlänga min guldiga klänning till en balklänning bl.a.

 Kvällsnöjet består i ost - och vinkväll hos Pc med Adam, Johanna och Rosie [fast serbiskt uttal?]

Mycket goda ost, väldigt trevligt sällskap och mycket skratt. Första oktober visar sig minst sagt från sin bättre sida...

Kvällen går mot sitt slut och festande människor vill festa mer. Varför vi går mot Uplands vet jag inte riktigt, kanske för att vi alltid dras mot det stället hur lite vi än kan tycka om det...

Och sedan faller jag.

För något jag inte hade räknat med var där och det rubbar min cirklar totalt. Det intressanta är att jag vet hur mycket vi pratar om varandra i varandras frånvaro. Men när vi ses.... det är som om det vore en glasvägg uppsatt emellan oss.

Jag vet att jag inte borde bli ledsen, jag borde inte bry mig eftersom jag vet alla tusen skäl till varför saker är som de är.

Men ibland hjälper inte det.

Eccko – With Or Without You (Still Tripping Mix)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0