Godnatt

It's good, isn't it grand, isn't it great, isn't it swell, isn't it fun, isn't it....

Tydligen måndag, vilket Texas upplyser mig om när vi äter lunch på Ovandahls. En timme ledigt och sedan tillbaka till datorn och fortsätta skriva på min hemtenta. Skippade middagen, sprang iväg till lektionen i magdans och nu är det sovdags och jag har huvudvärk.

Carmen Twillie – Circle Of Life

Men då är det ganska skönt att få gå och lägga sig i tid, vilket kommer ge mig en större chans att kunna gå upp imorgonbitti och skriva klart det sista på hemtentan, korrekturläsa och skicka in den till mina lärare.

Min egen lilla circle of life så att säga. 

Man får vara glad för det lilla!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0