Sy och skriva helgen lång

Har haft en helt fantatiskt helg med Evy.

Efter en otroligt härlig torsdagkväll med Emma och Malin, våfflor, intervjuer, gamla härliga klipp från diverse farser vi tittade på när vi var små, så var det då dags att ett) ta tag i hemtentan och två) försöka skapa en fantatiskt snygg klänning.

Så halvtidigt på fredagen promenerade jag, en dator och en kasse med tyg hem till Evy, där jag nu spenderat hela fredagen och lördagen. Det har kombinerats med att skrivas hemtenta och sy och även varit myspysiga tjejkvällar med sällskap av Lia och Sarah. 

Så nu min klänning är äntligen klar, Evy är den som får ta allt beröm för min outfit, jag är toknöjd, den är helt fantastiskt snygg!! Själv har jag i alla fall för egen hand sytt ett strumpeband med brodyr och paljetter, så jag är ganska nöjd själv över det.

Hemtentan har blivit sju sidor lång, så jag har kommit någonvart på den också.

Nu är det jag tillbaka hos mig och nu är det sovdags. Morgondagens schema är inte att leka med!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0