Äntligen

Har då finally börjat på min uppsats!!! ÄNTLIGEN!!! Bättre sent än aldrig.

Träffade syster igår och hjälpte henne att komma igång med sin fördjupningsuppsats. Kände att jag förmodligen borde börja arbeta på min egen uppsats. Så, nu är jag igång... lite i alla fall.

Rent allmänt trivs jag oerhört med att vara rödhårig. Jag lovar att det kommer upp en massa bilder efter lördagens Halloweengasque. Då kommer min kostym och min hårfärg att fotograferas liviligt, var så säker.

Nu är det tvättning av kläder och mer uppsatsskrivning som står på schemat. Kanske inte det roligaste men det mest nödvändiga. De närmaste dagarna ska bara ägnas åt uppsatsskrivande, så att jag kan ta ledig hela lördagen och ägna mig åt det skojiga...

Men innan jag sätter igång med mitt schema, ska jag ut och ta en nypa luft med Lia. Frisk luft är alltid bra prioritet!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0