Orientalisk måndag

Lite spexigare, lite roligare... Måndag, dagen som kommer alltför ofta och som inger lika lite hopp om livet varje gång.... Men den måste ju passera så då får man göra vad man kan för att genomlida den.

Gör en livräddande insats för Evy som är "lite" bakis efter att ha festat att orkesterfestivalen äntligen är slut. Promenerar därför upp till Rackarberget och köper med mig en trevlig matkasse med fryspizza, ostbågar, choklad, cola, glass, bacon, halloumiost och baguetter till fröken ifråga.  

Gör jättegod lunchbaguette med stekt halloumi och bacon och sedan tittar vi på det senaste avsnittet av Glee.

Går iväg till Engelska Parken och har basgruppsmöte. Diskuterar vem som skapat skaparna och annat vettigt, som vi tydligen har nytta av att veta.

Sedan hem och plugga vidare för att sedan vänta in på att klockan ska bli 18.30.

Jag ska då äntligen få börja dansa orientalisk magdans!!! :D 

Issa Ghandour – Keef Trouhi

Nu ska jag bara skaffa mig en stor tunn sjal och sedan önska mig en öken och lite palmer så tror jag resten löser sig av sig själv. Ja, om någon stilig ökenshejk kommer ridandes förbi på en vacker arabhäst så går det naturligtvis bra det också. Jag är inte den som är den...


                                               

Nå, ökenromantik, vajande palmer, hetta och månskensnätter till trots...

Otroligt lockande men nu måste jag tyvärr plugga. Ack du grymma värld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0