Fredag 24 september

Fick in mitt PM i tid och det firar jag med att tvätta och städa igenom hela mitt rum. Nu är jag redo för fredag!!!

Får sms av Sam som vill att vi ska ses och prata. Tar med honom på en långpromenad och försöker vara trevlig och lyssnande och förstående.... Men jag känner att mitt humör tryter och att mitt blodsocker befinner sig någonstans nere vid fotknölarna och jag får verkligen anstränga mig för att inte fräsa av honom.

 Så totalt okänslig känner jag mig, jag tycker killen är fullkomligt mjäkig. Jag vill bara vifta undan honom och hans besvikna ego med ett: "Äsch, var inte så blödig - det är bara att bita i kudden och vänta tills det lättar" eller något liknande i runda slängar.

Nu har jag ont i huvudet och är irriterad över hela situationen. Men jag tror att han tyckte att det hjälpte honom lite och sedan gick han hem till Johanna och blir förmodligen tröstad och klappad på, så nu orkar jag fan inte bry mig.

Pussy. 

Om jag över huvudtagen skulle vilja ha något så vill jag knappast ha det där... Jag vill ha en riktig man, en med rejäl stake i kroppen, som vet vad han vill och som är säker på sig själv och som vet att han vill ha mig.  Inte något gråtande litet barn som vill bli omhändertagen....grrrrrrrr..... Är jag lite väl elak nu??

Taio Cruz – Break Your Heart

There's no point trying to hide it
No point trying to evade it
I know I got a problem
problem with misbehavin'

If you fall for me
I'm not easy to please
I'm might tear you apart
Told you from the start, baby from the start.

I'm only gonna break break your break break your heart...


Jag vet att jag överreagerar. Allt handlar inte bara om detta.

Jag är nervös och längtar till ikväll. Så mycket som kan gå rakt åt fanders, jag är fullt medveten om det. Men det är lite det som är lockelsen, lika beroendeframkallande som knark - belöningen blir så otroligt mycket större om jag faktiskt får som jag vill.

Så fredag... heaven or hell - BRING IT ON

"I'm only Gonna BREAK BREAK YOUR BREAK BREAK YOUR HEART!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0