Underbart

Är så himla glad just nu. Har precis haft världens mest underbara helg, förutom den gudsförgätna bakfyllan jag hade på lördagen, orkade knappt stiga upp. Men annars har den varit precis så fantastisk som jag länge längtat efter...

Jag är lycklig så jag kan dö!

Nu vet jag bl.a. att ifall jag inte är gift när jag är 30 år så har jag ett innestående frieri, det är alltid bra att ha ett sådant i bakfickan.

Fredagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men den var trevlig ändå med 25årsfest och Chile 200årsfest, Uplands, sexa, dansgolv. Jag vandrade hem runt 05.30 på lördagmorgonen.

Ett sms och fem missade samtal vid halv åtta på lördagmorgonen... vilken hemsk känsla jag fick och hur bittert jag ångrade att jag inte fixat min telefon när jag vaknade och insåg att jag missat detta...

Men lördagkvällen och söndagkvällen kunde uppväga allt sånt...

"Jag vet inte hur många gånger vi har sagt att vi inte borde, men nu orkar jag inte kämpa emot längre..."

Jag är väl medveten om att det är många som är av orsaken att jag inte borde... men just nu struntar jag i det. Jag trivs och jag vill inte ha något annat, så då kan alla andras åsikter bara flyga och fara.

Visst, nog blir jag irriterad och fly förbannad över vissa saker, men jag försöker jobba på det. För när det är som bäst finns det inget som kan jämföras med detta!!!

And that is worth everything.

 Live Forever

I feel the world is turning
deep in my heart I'm burning
I'm so happy I could cry
'til we'll enter paradise 


Kommentarer
Postat av: PC

När det gäller sitt eget liv vet man oftast bäst själv. Ibland måste dock folk tala om det man själv innerst vet.

2010-09-28 @ 17:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0