Nöjd söndag

Ja herregud.. Min älskade läderjacka och skinnbyxor gjorde succé både på Fame och på Uplands 04-släpp.
Har nog aldrig fått lämna så många nummer som den kvällen, så det är uppenbarligen ett tecken på att stilen fungerar ;)

Nå, förutom det så är jag typ jättetrött efter att ha varit ute tre dagar irad och vänt mitt dygn något oerhört. Men det känns fantastiskt, vilken oerhörd frihet att kunna precis vad jag vill, hur jag vill, när jag vill.

Just nu är jag måttligt intresserad av att ha ett förhållande, faan orka vara tråkig. Som min sits är nu så är den verkligen optimal. Jag kan träffa personer jag gillar, men utan några förpliktelser, som annars sätter en massa hinder ivägen från att träffa andra.

Just nu är det bra, jag är fullständigt nöjd med situationen!!

Så får vi se vad nästa vecka har för spännande saker på gång :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0