Onsdag 12 januari

Idioter... så in i he**tes idioter... Ibland undrar man hur mogna män kan bli på en skala, och sorglig fakta: de växer nog aldrig upp.

Nå, nu vet jag att jag drar många över en kam som inte förtjänar det... men grrrrr.... jag blir så arg.

Jag skulle inte ens ha smsat, inte för att jag gjorde det för min skull, nää fy tusan, usch, jag har nog av efterhängsna små pojkar som vägrar förstå när jag inte är intresserad. Så jag skulle knappast uppmuntra någon som jag faktiskt inte vill träffa. Men nu gjorde jag det här för min kompis R skull.

Så jag gjorde en dum sak och bjöd hit de stackars liven. Åååååå en bra note to self, aldrig aldrig ska jag tänka att det är en bra idé. Killen raggar på min kompis och jag struntar totalt i honom, vilket är bra. Men killar verkar inte ha någon aning om takt o känsla, då han inför henne frågar mig om han får ***** hos mig ikväll, men vem är dum nog att fråga det? Idiot!!!!

Han må vara över 30, men inte tusan har de mognat något sedan de va 16 år. Blir så trött! Och hans kompis verkade vettig, men nej, han vrider nästan handen ur led på en kille på grund av ett fånigt missförstånd.

Ok, nu har jag lugnat mig...

Opponeringen gick bra idag! Min opponent köpte mina resonemang och min slutdiskussion, det var mest små formaliabitar som behövdes förbättras och det kan jag också köpa. Så, då var det bara fredagsventileringen kvar och sedan är det klart!!!

Måste verkligen sitta och läsa hans uppsats imorgon. Suck o pust!


Ååå och jag är verkligen in heat denna veckan... Jag ser fantastiskt liggbara män överallt. De är så fina och jag vill bara ha...

Det bådar si så där bra inför stockholm i helgen, för jag vet att det är den 15:e på lördag.... och jag både är lockad och vill och samtidigt finns det ett så otroligt utbud i stockholm....

och så har jag ju min potensiala pojkvän att tänka på... eller nje, han är verkligen inte min pojkvän och jag är inte ens kär, inte på långa vägar, men alla mina vänner verkar tycka att han är verkligt fördelaktig, och ja, han är ju 1.90 lång, hemskt muskulös, har en fantastisk humor och är riktigt intelligent. Hur kan man inte vara för detta?

Och så är jag inte kär...

Istället är jag kall, uttråkad och raljerande, vilket är väldigt bra eftersom jag då aldrig behöver lägga ned garden och faktiskt våga släppa in någon. Nej, jag klappar de lite snällt på huvudet och säger "Duktig pojke".

Mmm... och jag vet alltför väl varför, det är bara inte riktigt meningen att det ska vara så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0