Tisdag 18 januari

På tok för lite sömn och ingen frukost på det. Vilket då kanske inte gör det så konstigt att jag får blodsockerfall på föreläsningen och sitter i min stol och känner mig svimfärdig. Kanske inte hjälpte att föreläsaren föreläste om bl.a. heroinmissbrukare, sprutstationer och samhälleliga konstprojekt. När man känner att ljudet runt omkring en sakta börjar försvinna och endast centreras till föreläsaren längst fram, ja då är det läge att böja ned huvudet mellan knäna och andas en stund.

Men jag lyckades faktiskt skärpa till mig och överleva hela föreläsninge och sedan var det bara att snabbt ta mina saker och skynda mig hem och slänga mig på sängen. Är typ skakig i hela kroppen... Men med mycket dricka och en liten stund vila så blev det mycket bättre. 

Säkert – Isarna


Så jag bestämde mig för att traska hem till Evy och lägga mig på hennes säng och lyssna på musik och prata medan hon pysslade. Både Emelie och Daniel var där, så nog fick man sällskap alltid. 

Är dock otroligt trött, huvudet är typ helt slut och varje gång jag reser mig upp känns det som om huvudet befinner sig två meter bakom mig.  

Tidig kväll ikväll, är helt slut trots att klockan bara är 20 över 8. Förstår inte riktigt hur jag ska orka gå upp en timme tidigare imorgon, känns orimligt, men jag antar att det är en fråga om rutiner.

Nu: sovdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0