Ledig tisdag

Ellie Goulding – Your Song

Ledig dag. Ja, vad ska man göra när man inte har något särskilt att plugga. Sova...länge. Jag borde köpa en av mina kursböcker, men väntar ännu en dag innan jag gör det. Det är verkligen totalt meningslöst med mycket ledig tid och så lite att göra. Visst, jag får chans att sova... Men man kan lixom inte sova bort en hel dag utan att få dåligt samvete. Även jag har mina gränser.

Kom hem och fann en trevlig kasse hängandes på min dörr, tranbärsjuice och en minipåse med ostbågar - en krya-på-dig-påse ;P

Fikade med Emma och Malin och planerade årets midsommarfirande som går av stapeln i Dalarna i år.

Imorgon är det föreläsningar hela dagen som gäller och på kvällen ska jag till Stockholm och se baletten Messias på Kungliga Operan och förmodligen äta på Operakällarens bakficka.

Men ikväll... Tänkte dricka te med min kära läkargranne, som ÄNTLIGEN är hemma igen, men nope, då hade han andra planer. Hör efter med Gustav om han ville tea med mig men jag får inte tag på honom.

Haaa, är det en tidig kväll med film som gäller istället? Borde väl egentligen äta middag, men har ingen lust :( Det är fruktansvärt tråkigt just nu :( ok, nu är jag på gnällhumör, borde verkligen äta!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0